Search
Close this search box.
دکتر وحید بیگی

مشاوره رایگان با بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

دکتر وحید بیگی

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران پزشکی است که بتواند با مهارت و تجربه بالا بهترین نتیجه را برای بیمارانی که از سایر شهرها برای انجام عمل بلفاروپلاستی به وی مراجعه می‌کنند، رقم بزند. قطعا برای پیدا کردن بهترین جراح راه‌های متفاوتی پیش روی بیماران است. اما این موضوع که چگونه از توانایی و تخصص جراح خود اطمینان حاصل کنید، نیاز به دانستن نکاتی دارد که در ادامه‌ی این مطلب به آن خواهیم پرداخت. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

همان طور که می‌دانید ناحیه پلک و دور چشم نسبت به سایر اجزای صورت حساس‌تر بوده و در طول زمان زودتر پیر و چروکیده می‌شود. به همین جهت ایجاد هر تغییر در این ناحیه تغییر بزرگی در چهره فرد ایجاد می‌کند. معمولاً بعد از سن ۳۵ سالگی پلک‌ها و زیر چشم‌ها حالت افتاده به خود می‌گیرد و پوست در این نواحی شل می‌شود که باعث غمگین جلوه دادن چهره فرد خواهد شد. در این جا جراحی زیبایی پلک یا همان بلفاروپلاستی با جداکردن بخش افتاده پلک‌ها، تا حد زیادی حالت جوان چشم‌ها را بازمی‌گرداند. برای داشتن بلفاروپلاستی زیر نظر بهترین جراح بهتر است به ویژگی‌ها و نحوه انتخاب وی توجه کافی داشه باشیم.

ویژگی‌های بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

برای بیمارانی که می‌خواهند عمل زیبایی پلک را در شهر تهران انجام دهند، رسیدن به نتیجه ایده‌آل مستلزم مراجعه به بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران است. از این رو برای اینکه بتوانید دکتر خوب برای انجام این جراحی را پیدا کنید باید ویژگی‌های بهترین دکتر بلفاروپلاستی تهران را بشناسید. در ادامه به توضیح کامل خصوصیات این پزشک پرداخته شده است. بهترین پزشک برای جراحی زیبایی پلک قطعا کسی است که:

  • تخصص و مدرک لازم در این زمینه را داشته باشد.
  • از تجربه و سابقه کافی قابل قبولی در زمینه بلفاروپلاستی برخوردار باشد.
  • رضایت مراجعین قبلی خود را جلب کرده باشد.
  • از تجهیزات پیشرفته و به روز در جراحی‌های خود استفاده کند.
  • سلامت بیمار را در اولویت کار خود قرار دهد.
  • دارای پرسنل با اخلاق و تیم حرفه‌ای باشد.
  • هزینه عمل بلفاروپلاستی قابل قبول و مناسبی در نظر بگیرد. (از آن جایی که هزینه عمل نقش مهمی در انتخاب جراح دارد، بهترین جراح فردی است که  بتواند در کنار عمل موفق، هزینه‌ی عمل بلفاروپلاستی را مناسب برای بیماران خود در نظر بگیرد)

برخی از نمونه جراحی‌های بلفاروپلاستی توسط دکتر وحید بیگی را در زیر مشاهده می‌کنید.

نمونه بلفاروپلاستی پلک بالا
بلفاروپلاستی پلک بالا دکتر وحید بیگی

جهت دریافت نوبت مشاوره و تماس با دکتر وحید بیگی بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

نکات مهم در انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

در صورتی که قصد انتخاب بهترین جراح پلک تهران را دارید، بهتر است به یکسری نکات توجه کافی داشته باشید. این روزها پزشکان زیادی هستند که در زمینه بلفاروپلاستی فعالیت می‌کنند و نمی‌توان به آسودگی بهترین جراح بلفاروپلاستی را انتخاب نمود؛ معمولاً جراحانی که در زمینه بلفاروپلاستی فعالیت می‌کنند یا دارای تخصص جراحی چشم هستند و یا تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را گذرانده‌اند. بنابراین در ابتدا باید به تخصص و دانش دکتر مربوطه دقت کافی داشته باشید و سپس به سراغ سایر ملاک‌ها بروید.

  1. به روز بودن: یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که بهترین جراح بلفاروپلاستی در شهر تهران را تعیین می‌کند، به‌روز بودن اطلاعات علمی اوست. معمولاً به‌روزترین اطلاعات پزشکی، در سمینارها و همایش‌های پزشکی مطرح می‌شوند و میزان حضور پزشک در چنین رویدادهایی، نشان از به‌روز بودن اطلاعات پزشک دارد.
  2. برخورد حرفه‌ای: سعی کنید به برخورد پزشک در اولین جلسه مشاوره توجه کنید. نوع برخورد بهترین جراح پلک تهران و میزان صداقت ایشان در راهنمایی بیمار نشان‌دهنده امکان اعتماد کامل به اوست که باعث می‌شود بیماران از سراسر شهرها به وی مراجعه کنند. پزشکی که سعی می‌کند انتظارات غیر واقعی را از بیمار خود دور کند، نتیجه ایده‌آلی از عمل را به بیمار خود ارائه خواهد داد.
  3. نمونه عمل‌های موفق: معمولاً، بهترین جراح و دکتر بلفاروپلاستی در تهران، نمونه‌کارهای زیادی برای نمایش دارد. پس سر فرصت، این نمونه‌کارها را مشاهده کنید و ارزیابی دقیقی از آن‌ها کنید، تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته‌باشید.
  4. تیم حرفه‌ای: دارا بودن کادر و دستیاران حرفه‌ای برای بهترین پزشکان جراح بلفاروپلاستی، از جمله موارد مهمی است که در سلامت بیمار در حین عمل نقش اساسی خواهد داشت. با اطمینان از میزان مهارت تیم پزشک می‌توانید از موفقت‌آمیز بودن عمل خود مطمئن شوید.
  5. تجهیزات به روز: با توجه به اینکه روز به روز تجهیزات پیشرفته‌تری در علم پزشکی در دسترس پزشکان و جراحان قرار می‌گیرد و استفاده از آن‌ها در عمل‌های جراحی به یک عمل با کیفیت کمک  بالایی می‌کند، وجود آن‌ها برای جراحی‌ها ضروری است. پس دارا بودن آن می‌تواند یکی از ملاک‌های بهترین جراح زیبایی چشم باشد.
  6. محل جراحی: از آنجایی که جراحی بلفاروپلاستی امکان انجام تنها با بی‌حسی موضعی را برای بیمار دارد، بنابراین انجام آن در مطب‌ها و مراکز درمانی کوچک امکان‌پذیر است. بهترین جراح زیبایی چشم خصوصا در شهر تهران، استاندارد بودن محل جراحی را در اولویت‌های خود قرار خواهد بود.

وحید بیگی؛ بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

دکتر وحید بیگی با بیش از صدها عمل موفق با تجربه حرفه‌ای، به عنوان بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران از نظر بیمارانشان شناخته می‌شوند. ایشان با تخصص فراگیر و تجربه گسترده در انجام جراحی‌های درمانی و زیبایی چشم با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، نتایج بی‌نظیری را برای بیماران خود فراهم می‌آورند.

از آن جایی که در برخی موارد برای بیماران دو یا چند عمل متفاوت نیاز است تا نتیجه بهتری بعد از عمل‌های زیبایی چشم حاصل شود، پس بهتر است این عمل‌ها به صورت همزمان انجام شود تا عوارض و دوران نقاهت برای بیمار کمتر باشد. بنابراین بهترین متخصص جراحی بلفاروپلاستی باید در زمینه جراحی‌های دیگر نیز مهارت و توانمندی داشته باشد. در غیر این صورت شاید نیاز شود بیمار به دو جراح مختلف مراجعه کند که ممکن است ایجاد ناهماهنگی در چهره فرد پدید آید. دکتر وحید بیگی از جمله جراحان چشم در ایران هستند که در صورت نیاز می‌توانند سایر عمل‌های لازم را برای بیمار را به صورت همزمان با عمل پلک انجام دهند.

جراحی پف پلک بالا دکتر وحید بیگی
بلفاروپلاستی دکتر وحید بیگی

لزوم انتخاب بهترین جراح پلک در تهران برای عمل بلفاروپلاستی

قطعا شما هم به این نکته مهم توجه کرده‌اید که چشم، به عنوان یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین اعضای بدن انسان به حساب می‎آید و اگر در طول جراحی آسیبی به آن‌ها وارد شود، جبران آن سخت خواهد بود. پس لازم است برای انجام جراحی‌های مختلف چشم، پزشک مطمئن و قابل اعتمادی را انتخاب کنید.

بهترین متخصص بلفاروپلاستی، ضمن درنظرگرفتن استانداردهای جراحی زیبایی، سلامتی و بینایی چشم شما را در اولویت قرار می‌دهد. بدین ترتیب چین و چروک پلک بالا یا پایین، برداشته‌ و از بین می‌رود و هیچ آسیبی از نظر بینایی به چشم شما وارد نخواهد شد.

راه‌های پیدا کردن بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

  • پرس و جو از اطرافیان: بهترین راه پیدا کردن پزشک معتمد برای انجام عمل بلفاروپلاستی، پرس و جو از اطرافیان است. هنگامی که شما از تجربه بیماران قبلی که خصوصا ازنزدیکان شما هستند و می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید، آگاه می‌شوید، قادر خواهید بود تصمیمات با دانش وسیع‌تری داشته باشید. بنابراین سعی کنید از اطرافیانی که قبلاً جراحی بلفاروپلاستی انجام داده‌اند، در خصوص پزشک خوب در این حوزه سوال کنید.
  • جست و جو در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت: امروزه با گسترش فضای مجازی و حضور اینترنت، در هر شهری که باشید این امکان را دارید تا عنوان جراحی پلک یا جراحی بلفاروپلاستی را جست‌و‌جو کنید که با این‌کار به حجم زیادی از عکس‌ و اطلاعات پزشکان دست پیدا‌ ‌خواهید کرد. در ادامه می‌توانید با استفاده از اطلاعاتی که از این جستجوها بدست آورده‌اید در مورد صحت انتخاب خود و پیش‌بینی نتیجه بعد از عمل مطمئن شوید.
  • نظرات بیماران قبلی: در برخی موارد بیماران افرادی هستند که قصد سفر از شهرستان را برای انجام جراحی بلفاروپلاستی در تهران دارند و امکان مراجعه حضوری پیش از عمل به مطب پزشک برایشان مهیا نیست. در اینجا مهم‌ترین نکته‌ای که این افراد باید به یاد داشته باشند، خواندن نظرات مراجعین قبلی در صفحات پزشک است. چرا که با آگاهی از تجربیات بیماران قبلی، اطمینان و آرامش بیشتری برای آن‌ها قبل از جراحی فراهم خواهد شد. خصوصا اگر امکان مشاوره قبل از عمل را ندارند.
  • مشاوره حضوری: گرفتن نوبت از چند پزشک متخصص در زمینه جراحی‌های زیبای چشم و مراجعه حضوری به آن‌ها، یکی از تاثیرگذارترین اقداماتی است که شما را به بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران متصل می‌کند. در جلسات مشاوره با پزشکان سعی کنید تمام سوالات ذهنی‌تان را بپرسید. ضمن اینکه می‌توانید در این مراجعات از نحوه جراحی‌های ایشان، تیم پزشکی و مرکزی که در آن جراحی انجام می‌شود، مطلع شوید.

کلام آخر

همانطور که اشاره کردیم، چشم عضوی از صورت است که برای هرگونه اقدامی بر روی آن باید بیشتر از سایر اعضای چهره تحقیق و بررسی به عمل آید. بنابراین انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی با در نظر گرفتن معیارها و خصوصیات جراح به صورت مستقیم در یک جراحی موفق تاثیرگذار است. لذا در این مورد دقت کافی را داشته باشید.

دکتر وحید بیگی

دکتر وحید بیگی

۸ سال تجربه کاری به عنوان چشم پزشک
با رکورد بیش از دو هزار و پانصد جراحی چشمی در سال شامل آب مروارید ،آب سیاه،انحراف ،مجرای اشکی ،بلفاروپلاستی پلک فوقانی و تحتانی ،لیفت اندوسکوپیک پیشانی و شقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...