Search
Close this search box.
دکتر وحید بیگی

هزینه جراحی انحراف چشم

آیا با میزان هزینه جراحی انحراف چشم آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید که چه عواملی بر هزینه‌ نهایی جراحی انحراف چشم نقش دارد؟ ظاهر بصری چشم‌ها در زیبایی ظاهری چهره تاثیر بسیار زیادی دارد. از این رو لازم است که هر گونه مشکل اعم از انحراف چشم برطرف شود. یکی از مهم‌ترین دغدغه افراد این است که چه عواملی بر روی هزینه‌ جراحی انحراف چشم اثر می‌گذارد. این که شما یک چشم خود را جراحی کنید یا این که دو چشم خود را جراحی کنید خیلی مهم است. در برخی موارد می‌توانید با استفاده از بیمه تکمیلی یا بیمه تامین اجتماعی هزینه جراحی انحراف چشم را پرداخت کنید. در ادامه در این زمینه با شما صحبت خواهیم کرد.

هزینه جراحی انحراف چشم سال ۱۴۰۲ ( یک یا هر دو چشم)بازه قیمت بین ۸ تا ۱۸ میلیون تومان
هزینه جراحی انحراف چشم

هزینه جراحی انحراف چشم چقدر است؟

هزینه‌های جراحی انحراف چشم هزینه‌های یکسان نیستند چرا که هر فردی با توجه به شرایطی که انحراف چشم او دارد، باید هزینه‌های متفاوتی را برای جراحی بپردازد. امروزه پزشکان سعی می‌کنند ابتدا بیمار را معاینه کنند و برآورد دقیقی از هزینه‌ها را به عمل بیاورند.

با این وجود دیگر نیاز نیست که نگران باشید چرا که می‌توانید قبل از تصمیم به انجام جراحی، از هزینه‌ها مطلع شوید.

عوامل موثر بر هزینه جراحی انحراف چشم

ممکن است شما نیز متقاضی جراحی انحراف چشم باشید اما عوامل موثر بر هزینه نهایی عمل انحراف چشم را ندانید. در ادامه عواملی را بیان می‌کنیم که یک پزشک با توجه به آن‌ها، هزینه نهایی جراحی را مشخص می‌کند:
دستمزد پزشک
این که پزشک متخصص و باتجربه را برای جراحی استرابیسم انتخاب کنید، بسیار مهم است. همین امر باعث شده است که خیلی از جراحان با افرادی که مبتدی یا تازه کار هستند، متمایز شوند. معمولا متقاضیان برای این که جراحی خود را با موفقیت پیش ببرند، همواره به دنبال پزشکی حاذق هستند.

مسلما پزشک حاذق نیز هزینه‌های زیادی را برای انجام جراحی می‌طلبد. بهتر است قبل از انتخاب پزشک، دقت لازم را در این زمینه به خرج دهید.

دکتر وحید بیگی پزشکی برجسته برای انجام جراحی انحراف چشم است و با اخذ دستمزد منصفانه، در کاهش هزینه های جراحی به شما کمک خواهد کرد.
هزینه بیمارستان
ممکن است پس از جراحی چشم نیاز باشد که شما در کلینیک یا بیمارستان بستری شوید. بخش عمده‌ای از هزینه عمل انحراف چشم را همان هزینه‌های کلینیک در بر می‌گیرند. کلینیک‌های دولتی به مراتب هزینه‌ کمتری را نسبت به کلینیک تخصصی دریافت می‌کند.
هزینه‌های مربوط به عکسبرداری و آزمایش
قبل از این که جراحی چشم را انجام دهید، پزشک باید چشم شما را معاینه کند. برای معاینه کردن نیاز به جواب آزمایش و عکسبرداری از چشم دارد. با توجه به این که شما باید عکس و معاینات لازم برای جراحی را به طور جداگانه و خارج از کلینیک انجام دهید، این عامل می‌تواند هزینه جراحی را متحول کند.
میزان پیچیدگی عمل و میزان انحراف چشم
با توجه به شرایط جسمانی و میزان شدتی که انحراف چشم دارد، هزینه عمل انحراف چشم را تعیین می‌کنند. علاوه بر آن، مدت زمانی که پزشک برای این جراحی صرف می‌کند، بسیار اهمیت دارد.

بدیهی است که اگر انحراف چشم شما زیاد باشد، پزشک باید دقت و وقت بیشتری را صرف جراحی کند. در این موارد هزینه‌های عمل افزایش خواهند یافت.

  • هزینه‌های مربوط به بیهوشی

جراحی چشم یک جراحی سرپایی نیست که به سادگی و با داروهای بی حس کننده موضعی انجام شود. پس باید بیمار بیهوش گردد. بیهوشی بیمار هم با استفاده از داروهای بیهوشی انجام می‌شود. به همین دلیل باید قبل از انجام عمل انحراف چشم، هزینه‌های بیهوشی را در نظر بگیرید تا برآورد دقیقی از این هزینه‌ها داشته باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که بیمار در این جراحی باید زیر نظر یک تکنسین ماهر انجام شود. با توجه به این امر، ممکن است هزینه‌های جراحی چشم بالا بروند. شما نباید در انتخاب پزشک، کلینیک و پرستار خود عجله کنید بلکه لازم است با پرس و جو، بهترین پزشک را انتخاب نمایید.


منطقه جراحی چشم
هزینه جراحی پزشک از یک منطقه به منطقه دیگر متغیر است. اگر قیمت‌های این جراحی در تهران را با هزینه آن در شهرستان مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که این هزینه‌ها در شهرستان کمتر هستند. با این حال، می‌توان مراکزی را یافت که با هزینه‌های کم خدماتی بی نظیر و عالی را در اختیارتان قرار می‌دهند. یعنی با تکنیک‌های اساسی به خوبی انحراف چشم شما را برطرف می‌کنند.

هزینه-انحراف-چشم

هزینه انحراف چشم با بیمه

یکی دیگر از سوالات متداولی که برای متقاضیان عمل انحراف چشم پیش می‌آید این است که آیا بیمه هزینه‌های جراحی انحراف چشم را پرداخت می‌کند؟ اگر بیمه تکمیلی دارید ، مطمئن باشید که بخشی از هزینه‌های جراحی شما توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

در مواقعی که بیمه تامین اجتماعی هم پوشش دهی زیادی دارد، می‌توانید با استفاده از آن هزینه‌ها را کاهش دهید. در واقع هر آنچه که بیمه تکمیلی دارد در بیمه‌های تامین اجتماعی نیز هویدا است.

البته باید توجه داشته باشید که کلینیکی را برای این جراحی انتخاب کنید که طرف قرارداد با بیمه هستند.

هزینه جراحی انحراف یک چشم

یکی از مهم‌ترین عواملی که در زمینه هزینه جراحی انحراف چشم اهمیت دارد، تعداد چشم‌ها است. ممکن است جزو افرادی باشید که یک چشم شما نیاز به جراحی دارد. در مقابل، افرادی هستند که دو چشم آن‌ها دچار انحراف شده و باید جراحی شود

این که یک چشم خود را جراحی کنید، باعث کاهش طول جراحی می‌شود پس هزینه‌ها نیز کاهش خواهند یاقت. معمولا افراد تنها یکی از چشمان خود را به دلیل انحراف چشم جراحی می‌کنند. پس در اکثر اوقات پزشک تنها هزینه نهایی برای یکی از چشم‌ها را معین می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد هزینه عمل انحراف چشم صحبت کردیم. عوامل متعددی همچون دستمزد پزشک و میزان مهارت تو، کلینیک با بیمارستان انتخاب شده، منطقه‌ای که برای جراحی انتخاب می‌شود، تعداد چشم و هزینه‌های آزمایشات و عکسبرداری هستند که در برآورد هزینه‌های جراحی انحراف چشم تأثیر گذارند.

شما باید با انتخاب پزشکی حاذق و باتجربه، هر چند با صرف هزینه‌های زیاد، جراحی خود را به خوبی پیش ببرید. در غیر این صورت ممکن است نتایج خوبی عاید شما نشود. دکتر وحید بیگی جزو آن دسته از پزشکان منصفی است که در عین حال که خدمات باکیفیتی را ارائه می‌کند، هزینه‌هایی مقرون به صرفه را نیز برایتان در نظر گرفته است. پس درنگ نکنید و برای رزرو نوبت نزد این پزشک ماهر و باتجربه همین حالا اقدام کنید.

دکتر وحید بیگی

دکتر وحید بیگی

۸ سال تجربه کاری به عنوان چشم پزشک
با رکورد بیش از دو هزار و پانصد جراحی چشمی در سال شامل آب مروارید ،آب سیاه،انحراف ،مجرای اشکی ،بلفاروپلاستی پلک فوقانی و تحتانی ،لیفت اندوسکوپیک پیشانی و شقیقه

4 Responses
  1. سلام . دختر من چهار سالشه بخاطر اینکه سرش چند بار ضربه خورد و بیهوش میشد چشمش انحراف پیدا کرده چکار باید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...