Search
Close this search box.
دکتر وحید بیگی

کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی از چه برندی استفاده کنم؟  

کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی را می‌توانید از هر برندی انتخاب کنید. اما انتخاب صحیح آن با توجه به اثرگذاری مورد نظر برای از بین بردن رد بخیه مورد توجه است. اگر به تازگی عمل بلفاروپلاستی انجام داده و می‌خواهید بدانید با چه روش‌هایی می‌توانید جای بخیه و زخم‌های پشت پلک خود را در زمان کوتاه‌تری ترمیم کنید، در این مطلب نکات ارزشمندی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. چرا که ما در نظر داریم تا با معرفی ۳ نمونه از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی، مقایسه آن‌ها و نحوه مصرف، اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله ۳ نمونه از بهترین کرم‌ها را که تایید بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران، دکتر وحید بیگی، را دارد برای شما بازگو می‌کنیم.

کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی از برند استراتادرم

حتما شما هم می‌دانید استفاده از “کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی” در زمان مراقبت‌های بعد از بلفاروپلاستی تا چه اندازه می‌تواند شما را به کسب نتیجه عالی از عمل نزدیک کند. در حال حاضر در بازار، کرم‌های ترمیم کننده زیادی با مارک‌های متنوع وجود دارند و همین تنوع انتخاب بهترین و کارآمدترین کرم برای بیماران بعد از بلفارپلاستی را سخت کرده است. کرم ترمیم کننده استراتادرم یکی از بهترین و موثرترین کرم‌های ترمیم کننده خارجی موجود در بازار است که توانسته تایید بسیاری از متخصصین زیبایی در سراسر دنیا رو بگیرد. این کرم محصولی از شرکت سوئیسی و معتبر استرات فارما است که به خاطر اثربخشی بسیار بالا، عدم استفاده از مواد حساسیت زا در ترکیبات و عدم داشتن عوارض بعد مصرف، در حال حاضر در صدر بهترین‌ها در کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی قرار گرفته است.

مزایای استفاده از کرم استراتادرم

  • کاهش قرمزی و تورم پوست در اطراف زخم
  • کاهش احساس خشکی و خارش  در محل و اطراف زخم
  • نرم کننده پوست در محل و اطراف زخم
  • جلوگیری از تغییر رنگ پوست بعد از بهبود زخم
  • جلوگیری از برآمدگی گوشتی پوست بعد از بهبود زخم

نحوه مصرف کرم استراتادرم

برای استفاده از این کرم برنامه زمان‌بندی خاصی وجود ندارد. به عبارتی دیگر نیاز نیست در ساعت‌های خاصی از آن استفاده کنید. بهترین نحوه مصرف کرم ترمیم کننده استراتادرم به شرح زیر است:

بهتر است در روزهای ابتدایی بعد از بلفاروپلاستی در زمان تازگی زخم روزانه ۲ مرتبه یک لایه نازک از آن را روی زخم و اطراف آن قرار داده و به آرامی پخش کنید. پس از رفع تازگی زخم تا زمان بهبود کامل، روزانه ۱ بار استفاده از آن هم کفایت می‌کند. توصیه می‌شود قبل از استفاده حتما محل زخم را بشویید و خشک کنید.

کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی از برند سیکالفیت اون

یکی دیگر از بهترین کرم های ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی خارجی موجود در بازار، کرم سیکالفیت اون، تولید کشور فرانسه است. ترکیبات این کرم محافظ، ترمیم‌کننده و آبرسان متشکل از آب چشمه اون، سولفات، زینک، مس و ترمیم کننده C+ بوده و هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند. به همین علت برای همه پوست‌ها، حتی پوست‌های حساس مناسب است.

مزایای استفاده از کرم سیکالفیت اون

از جمله موارد مصرف و مزایایی که کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با توجه به اینکه این کرم بر پایه آب معدنی چشمه اون ساخته شده علاوه بر ترمیم کنندگی خاصیت آبرسانی، مرطوب کنندگی و نرم کنندگی پوست را دارد.
  • این کرم به علت داشتن مقادیر قابل توجهی C + Restore در ترکیب خود، پروتئین لازم برای ترمیم و بازسازی پوست را به بدن داده و سرعت بهبود یافتن جای بخیه و زخم‌ها را افزایش می‌دهد.
  • آنتی‌ باکتریال بوده و به همین علت از عفونت و ایجاد قارچ پوستی در محل زخم جلوگیری می‌کند.
  • برای ترمیم جای بخیه و دیگر زخم‌های قدیمی و جدید مناسب بوده و ضد حساسیت است.
  • کاهنده التهاب و قرمزی اطراف زخم است.
  • تسکین دهنده سوزش و درد  در ناحیه زخم است.

نحوه مصرف کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

برای مصرف کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی سیکالفیت اون بهتر است ابتدا محل مورد نظر را با آب بشویید و خشک کنید. سپس مقدار خوبی از کرم (بیشتر از لایه نازک) را برداشته و روی محل زخم بگذارید و حدود ۵ دقیقه مالش دهید. توصیه می‌شود از این کرم ۲ تا ۳ نوبت در طول روز استفاده کنید.

زمان استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

بهترین زمان استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی یک هفته تا ده روز بعد از جراحی است. البته تعیین دقیق این زمان به عهده پزشک شماست. یک هفته بعد از جراحی زمانی که برای کشیدن بخیه به جراح خود مراجعه می‌کنید، پزشک زمان و نحوه استفاده از کرم ترمیم کننده را برای شما توضیح می‌دهد.

کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی از برند  اسکار ژل

اگر پرداخت هزینه کرم ترمیم‌ کننده بعد از بلفاروپلاستی خارجی برای شما مقدور نیست می‌توانید از نمونه ایرانی آن استفاده کنید. در بین کرم‌های ترمیم کننده تولید داخل، کرم اسکار ژل از کیفیت و میزان اثربخشی بالاتری برخوردار است.

کرم اسکار ژل در ایران و تحت لیسانس کمپانی اسکار فارما آلمان تولید و با هدف ترمیم زخم‌های تازه و پیشگیری از برآمدگی گوشتی پس از بهبود زخم روانه بازار می‌شود.

مزایای استفاده از کرم اسکار ژل

از جمله مزایای استفاده از این ترمیم‌کننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بافت آن ژلی است و همین امر موجب می‌شود، چربی اضافه، براقی و حالت چسبندگی روی پوست ایجاد نکند.
  • از آن برای ترمیم زخم‌های تازه و قدیمی می‌توان استفاده کرد.
  • این کرم ترمیم کننده به خاطر ترکیبات سازگاری که دارد هم برای کودکان و هم بزرگسالان قابل استفاده است.

نحوه مصرف کرم اسکار ژل

برای استفاده از این کرم ترمیم کننده باید ابتدا محل زخم را به خوبی تمیز کنید. اجازه دهید تا خونریزی محل زخم کاملا قطع گردد. در ادامه روزی ۲ الی ۳ نوبت یک لایه نازک از آن را روی زخم قرار داده و پخش نمایید.

جمع بندی

بعد از عمل در بخشی که پوست برش خورده است، بخیه و زخم‌هایی ایجاد شده که نیاز به ترمیم دارد. اگر بگذارید تا با گذر زمان جای زخم‌ها ترمیم شوند قطعا خیلی اذیت شده و دوره نقاهت پس از عمل طولانی‌تری را پشت سر خواهید گذاشت. یکی از بهترین راهکارها برای التیام بخشی سریع‌تر زخم‌های بعد از عمل، بخصوص عمل‌های زیبایی، استفاده از کرم‌های ترمیم کننده است. اما همه کرم‌های ترمیم کننده هم تاثیر آنچنانی ندارند. به همین علت ما در این مطلب به معرفی ۳ نمونه از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی اشاره کردیم. امید که با معرفی این کرم‌ها بتوانیم شما را یاری کرده باشیم.

دکتر وحید بیگی

دکتر وحید بیگی

۸ سال تجربه کاری به عنوان چشم پزشک
با رکورد بیش از دو هزار و پانصد جراحی چشمی در سال شامل آب مروارید ،آب سیاه،انحراف ،مجرای اشکی ،بلفاروپلاستی پلک فوقانی و تحتانی ،لیفت اندوسکوپیک پیشانی و شقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
نمونه‌کار‌های بیشتر...